Atenţie cum reacţionezi

Eşti extrovertit, la fel ca mine? Atunci cred că mă înţelegi perfect când vine vorba de modul în care reacţionăm. Dezastruos, uneori :))
Mi-era greu să nu întrerup pe cineva. La o primă vedere, tindeam să dezaprob toate ideile care nu aveau legătură cu ideea mea. Izbucneam destul de vulcanic când cineva mi se părea că reacţioează prea lent şi nu aşteptam ca persoana cu care interacţionam să apuce să îşi expună punctul de vedere.
Şi RĂU am făcut. 
Dacă aş fi ascultat, fără să întrerup aş fi văzut lucrurile dintr-o altă perspectivă.
Dacă aş fi acceptat şi alte idei, aş fi realizat care e cea mai potrivită, chiar dacă nu ar fi fost neapărat ideea mea :)
Dacă nu aş fi ieşit din cameră, poate aş fi ajuns la un acord cu persoana cu care discutam.
Nu-ţi pierde farmecul caracterului tău. Oamenii activi sunt inovatori, însă cum poţi să evoluezi, dacă tu la rândul tău nu eşti dispus să înveţi de la alţii? 
Uneori aparenţele înşeală şi tindem să etichetăm oamenii foarte uşor. Încearcă să nu faci asta o singură dată şi vezi care sunt rezultatele.
Încearcă măcar o dată să nu întrerupi, să asculţi şi alte idei şi să nu ignori :) Crezi că s-ar schimba ceva?

Comentarii

Postări populare