Nici nu ştii ce îţi aduce ziua de mâine ;)

Acum câteva eram tare supărată şi abătută fiindcă nu aveam un job care să mă mulţumească, sau mai bine zis, nu aveam niciun job ;)

Şi hai să-ţi zic ce s-a întâmplat! Pentru puţinele dăţi din viaţa mea, am reuşit performanţa să îmi urmez propriul sfat: "Lasa-te purtată de valurile vieţii". 

Asta am şi făcut. No stress. Cum vedeam un anunţ în ziar ori pe vreun site, îmi lăsam CV-ul fără să mă mai gândesc şi fără să mă mai uit pe telefon dacă nu cumva m-a sunat un număr pe care nu îl aveam în agendă. Poate poate era un angajator... Nu... le-am lăsat pe toate baltă, în stand by. 

Nu a trecut multă vreme şi am primit o ofertă de la o companie de teatru. Primisem rolul pentru Scufiţa Roşie. Nu eram pretenţioasă şi am acceptat. Nu a trecut bine săptamâna şi am primit o altă ofertă, de la o firmă de publicitate, unde în prezent lucrez. Mi-a părut tare rău să renunţ la teatru (e o pasiune de-a mea), însă momentan nu-mi permit să nu accept o ofertă atât de bună precum cea de la agenţia de publicitate.

Şi uite cum stau lucrurile în prezent: eu, cea care mă plângeam că nu îmi găsesc un job în domeniu, tocmai eu am ajuns să pun în practică lucrurile pe care le învăţam cu patos în facultate. Ba mai mult, am un program superb şi o echipă tânără alături. Să nu mai vorbim de salar...

Toate bune şi frumoase, dar să nu spunem "Hop!" până nu sărim gardul.

Sfatul meu e: dacă ai terminat o facultate şi nu ţi-ai găsit un job în domeniu, NU dispera! Lucrurile uneori se rezolvă de la sine. Nu se va întâmpla nimic peste noapte, aşa că lasă-te purtat de val şi vezi ce se întâmplă în continuare.

Succes! :D






Comentarii

Postări populare