Acum ştiu de ce...!

Acum ştiu de ce lumea nu adoptă un stil de viaţă sănătos! Pentru că e GREU. Da fraţilor, m-aţi auzit bine. Şi nu vorbesc prostii. Tocmai ce am sosit de pe terenul de alergat şi pot să zic că am ajuns acasă la iubitul meu( e mai aproape :P) cu limba scoasă de un cot. Nici nu vreau să mă gândesc la cei care merg regulat la sală sau mai ştiu eu ce. Tot respectul!

De ce să facem sport când e mai comod să stăm în faţa PC-ului/ TV-ului? De ce să facem exerciţii pentru abdomen când e mai comod să ne luăm o bluziţă baby-doll pe noi?

Fac un pariu cu mine: pun pariu că dacă mai rezist să mă ţin încă 4 sâmbete de alergat, o să mă simt mult mai bine în pielea mea şi poate poate o să îmi intre în sânge "microbul" sportului.

Oricum ar fi, de multă vreme îmi doream să fac mişcare.

2 lucruri ciudate s-au întâmplat pe teren:

  • Un tip m-a încurajat de pe margine "Hai că poţi!", ceea ce, trebuie să recunosc a fost destul de impresionant pentru mine, fiind prima dată când am alergat pe teren nici nu m-am aşteptat să am parte de susţinători necunoscuţi; a fost ciudat şi măgulitor;
  • Îmi tot venea să râgâi :))) Şi am râgâit... ce era să fac?! 
Cred că mai am multe de învăţat, dar ştii cum se spune: Primul pas e mai greu, restul e pistol cu apă

Sper să se aplice regula asta minune şi pentru mine.



Gata, am zis! Să vedem rezultatele peste încă 4 şedinţe de alergat, respectiv 4 sâmbete.


Comentarii

Postări populare